עסקים מצליחים יודעים, שמיתוג ושיווק הם מנוע הצמיחה האמיתי של כל עסק ביחד עם פרויקטים מוצלחים ולקוחות מרוצים. אנחנו חיים בעידן של צרכנות מותגים, והלקוחות יעדיפו תמיד את הביטחון שבקנייה ממותג מוכר בעל מוניטין. אחד מערכי היסוד של המיתוג הוא הנראות, מידת החשיפה למותג מבחינת הנראות, שנאמר, "רחוק מהעין, רחוק מהלב". הנראות של המותג, היא חלק מהפרסום השוטף והקבוע של כל מותג עסקי. לקוחות שרואים אותך זוכרים אותך בשעת הצורך, ומכאן הצורך, לוודא נראות ונוכחות של המותג בכל מקום וערוץ.
עובדי המשרד והשטח שלך, הם חלק מהנוכחות שלך בכל מקום, חלק מהמיתוג, חלק מהשיווק והפרסום של העסק שלך וגורם משמעותי בחיזוק המותג והמוניטין של העסק על בסיס קבוע. לכן, חנות בגדי עבודה איתה עובד העסק, מספקת לו, למעשה, גם פתרון שיווקי באמצעות מיתוג בגדי העבודה לעובדים.
גם לעובדים, מהווה העבודה, בחברה המערבית, חלק משמעותי מחייו של כל אחד, ואחד הגורמים המשמעותיים בהגדרה העצמית ובתפיסת הערך של הפרט בעיני עצמו וסביבתו. אין ספק כי חיי החברה של הפרט, המטרות ותחושת השייכות, שיוכים תרבותיים וחברתיים, מעמדו וחבריו, כל אלו נגזרים לא אחת גם מתפקידו וממקום העבודה שלו. העבודה מהווה חלק משמעותי מאורח החיים של רבים ובהתאם לכך, גם סגנון הלבוש של האדם מושפע רבות מהמקום בו הוא עובד ותפקידו, ולעיתים אף מכתיב לו את קוד הלבוש הרלוונטי.
שילוב הצרכים והאינטרסים בין צורכי המיתוג והנוכחות של החברה, וצורכי העובד להיות ייצוגי, מכובד וגאה בתפקידו ובסביבת העבודה שלו, מפגישים את שני הגורמים אצל חנות בגדי עבודה בכדי למצוא פתרונות הלבשה שיענו על כל הצרכים.
בין אם העובד לובש מדים (צבא, משטרה, רפואה, כיבוי אש וכדומה), או, בגדי עבודה ייצוגיים (חולצות, סרבלים, כובעים, תג שם וכדומה), אין ספק שלבגדי העבודה שלנו יש חלק משמעותי באופן בו אנשים מזהים אותנו. גם עובדים מתחום הבניין, או עובדי מפעל, הנושאים את לוגו החברה מעבירים מסר משמעותי. מזה מספר שנים מרבית המחקרים שנעשו, מראים כי עובדים במדים נתפסים כנותני שירות טובים יותר. ולכן, אלפי חברות ברחבי העולם כבר מיישמות את התובנה באמצעות רכש של בגדי עבודה ממותגים אצל חנות בגדי עבודה שלהם. ביגוד ממותג, הינו פרסום יעיל, רווחי, זול ובעל נוכחות והשפעה מתמשכת.
הערך המוסף הנוסף מביגוד ממותג, הוא השימוש שנעשה על ידי נערים, או ומבוגרים הלובשים בגדי עבודה ממותגים של חברות. למעשה, חלק מחברות המפורסמות על גבי החולצות של העובדים, מפורסמות לדרגה שכבר יש להן זהות משל עצמן, כמו, קוקה-קולה, גוגל, מיקרוסופט, ולחילופין, משטרה, כיבוי אש, או חברות מוצרים ושירותים ידועות. באמצעות החולצות הממותגות אותן לובשים העובדים ומשתמשים אחרים, בין אם במסגרת הארגון, או מחוצה לו, מתחזק המותג והמוניטין על ידי היותם נוכחים בלבד. גם שלא מדובר במכירות, או, הגדלת הרווחים בטווח המיידי, אלא חשיפה ונראות המותג ההכרחיים לכל עסק כיום.