מושא להערצה: למה כולם מדברים עליו?

Print Friendly, PDF & Email

על מושא להערצה: נושא שמחמם את הלב

כשהחיים מתהפכים על הראש שלנו, אנחנו מוצאים את עצמנו מחפשים גיבורי על שהולכים איתנו דרך הדרך, לספק לנו השראה ותקווה. מגניבה, אה? כל אחד מאיתנו יכול להיות מושאה של הערצה! זה יכול להיות אדם אמיתי, ספר, דמות בקולנוע או אפילו משקה אנרגיה עם טעם פירות יער (לא, סופרמן לא שותה את זה, אבל אולי הקטנצ'יק בניו יורק ימות על זה).

למה אנחנו מעריצים?

למה אנחנו מתלהבים כל כך ממושאים? כי הם מלמדים אותנו לא לפחד לחלום. אלו הם האנשים שמוכיחים לנו שאפשר להצליח גם כשנראה שאין סיכוי. עליהם אנחנו יכולים להגיד:

  • הם עמדו על במה כשהלב היה להם בגרון.
  • הם לא פוחדים ליפול, כי הם יודעים שהחשוב זה לקום שוב.
  • הם לא נותנים לאתגרים לעצור אותם, להפך – אתגרים הם החמצן שלהם!

דוגמאות למושא להערצה

אז מי בעצם הם המושא להערצה שלנו? לדוגמה:

  • אמא שלי: זו שמסוגלת להכין עוגיות בזמן שמנהלת קמפיין בחירות על כיסא של פינת אוכל.
  • סטיב ג'ובס: האיש שגרם לכולנו להרגיש כאילו טכניקת "לשבור את הגבולות" היא אכן שיטה מרכזית בעסק.
  • דמויות של סרטים: כי מי לא רוצה להיות כמו מאבריק מהטופ גאן ולחתוך את השמיים בסטייל?

הערצה בימינו

היום, בעולם שבו טכנולוגיה ופופולאריות מתערבבים, הערצה יכולה לקחת צורות שונות. אף אחד לא יידע לקבל סטוק של לייקים כמו שהוא יודע לקבל פוסטים וירטואליים של גיבורי על, נכון? אנשים מציגים את חייהם בצורה מושלמת, אבל אנחנו יודעים – אף אחד לא מושלם, וזה מה שעושה אותם לחיים כל כך בטוחים ובחיים.

ההשראה של ההערצה

לסיום, בבחירת מושא להערצה, אנחנו לא רק מקבלים השראה להצליח אלא גם ללמוד להעריך את עצמנו. בסופו של יום, כשנעים להרגיש באור של אחרים, אפשר גם לשאול את עצמנו: "מי באמת אהוב עלינו? מהי ההשראה שלנו?" כסוג של קמפיין ערכי לחיים.

אז קדימה, תצא לדרך, תחפש את המושא שלך להערצה. כי אם כבר סופרמן יכול לעוף, מה מונע ממך לחלום על זה?