איך גרפיקאי יכול לתרום לעסק שלך?

Print Friendly, PDF & Email

כל עסק חייב לייצור שם ולוגו המתאר את פעילותו. למעשה, זוהי אחת הפעולות החיוניות הראשונות בהקמת כל עסק. בחירת השם הכרחית מהרגע הראשון, ואילו לוגו ניתן לבחור לאחר זמן מה כאשר כל הרעיונות והמחשבות מתגבשים. יחד עם זאת, השקעת מחשבה ראשונית בשני האלמנטים הללו גם יחד בתחילת הדרך תמצב אותו טוב יותר ותחסוך עבודה  נוספת לאחר מכן, כמו גם, הוצאות נוספות להדפסת ניירת מחודשת וכדומה.

בעל העסק יכול לבחור את השם על פי צרכיו וטעמו, אבל לא תמיד יודע לתרגם את תחום הפעילות ואת מהות העסק עצמו לכדי לוגו אשר יתאר אותו בצורה הנכונה, ונוסף, יהיה קליט ובעל משמעות אמיתית לכל הצופה בו. גרפיקאי יודע איך לעושת זאת. הוא בעל הכשרה  בתחום לאחר לימודים מסיביים וארוכים הכוללים מגוון נושאים, כולל שימוש בתוכנות מחשב ובאלמנטים אחרים אשר נדרשים לתחום עיסוקו. הוא ניחן גם ביצירתיות רבה, ביכולת לראות את כל התמונה ואף לרדת לפרטים קטנים בה. על ידי כך הוא יכול למצוא את הלוגו המתאים ביותר.

הביצוע הינו מורכב וכולל שיחות וסיעור מוחות עם הבעלים כדי להבין את מהות העסק ואת הפעילות אותה רוצים להדגיש.  לאחר מכן, תוכן לפחות סקיצה ראשונה, ובמקרים רבים אף יותר. בהמשך, ולאחר בחירת המתאימה ביותר,  מספר דוגמאות עד למציאת המתאימה והקולעת ביותר לצרכים ולטעם הלקוח. בכל לוגו יש חשיבות לסקר שוק, ללמידה על מתחרים, לבחירת צבעים וגדלים ועוד. התכנון והביצוע חייב להתחשב בכל אפשרויות הפרסום המונחות לפתחו של הלקוח. כגון: ניירת, שילוט, אמצעים דיגיטאליים, אינטרנט וכיוצא בזה. מומלץ לבחור גרפיקאי אשר טעמו האישי וקו העיצוב שלו תואם לטעם הלקוח. בדרך זאת ניתן יהיה להגיע לעיצוב ביתר קלות ונינוחות.