בנו מכתב הערכה לנותן השירות שלכם בקלות

Print Friendly, PDF & Email

איך נעים לקבל שירות מוצלח – מכתב הערכה לנותן השירות

היי חברים יקרים,

כולנו יודעים שהחיים לא תמיד מתנהלים על מי מנוחות, והשרות שאנחנו מקבלים לפעמים יכולים להיות כמו גבינה רעילה בסנדוויץ' – לא טעימים ולא נעימים! אבל כשהשירות עובר את כל הציפיות, זה בהחלט הזמן להרים את הכובע ולהודות לנותן השירות על המאמצים והזמן שהשקיע. אז הקדשנו כמה דקות מתוך החיים המהירים שלנו כדי לכתוב מכתב הערכה שיפתיע אפילו את עצמכם!

למה זה חשוב?

לא סתם אומרים "תודה" – זה הרבה יותר מזה! הנה כמה סיבות למה חשוב להודות לנותן השירות:

  • תחושת הכרת הטוב: גם כשאתם חלק מהחיים המהירים, כדאי לזכור להעריך את מי שעודד אתכם בדרך.
  • פרגון זה מדבק: כשאתם נותנים חיזוק חיובי, גם אחרים סביר להניח יעשו זאת – סוד הקסם!
  • חיזוק קשרים: כל מערכת יחסים מתחילה בשיחה טובה. למה לא להתחיל עם מכתב?
  • טיפ קטן: ברגע שתחליטו להודות, תגלו שיש לכם קישורים טובים יותר בכל התחומים.

אילו פרטים כדאי לכלול במכתב?

מכתב הערכה יכול להיות קצר ולא מסובך. הנה כמה מרכיבים שיכולים לשדרג את המכתב שלכם:

  • תאריך ומשוב: הזכירו מתי קיבלתם את השירות והאם יש לכם משוב ספציפי.
  • שם נותן השירות: כלול את שמו (או שמו של העסק) כדי להראות על ההכרה!
  • סיטואציה: כלול תיאור קצר של הסיטואציה שגרמה לכם להרגיש כל כך מרוצים.
  • פידבק: דברו על החוויה שלכם ומה הרגשתם – זה מוסיף עוצמה!

דוגמה למכתב

למשל:
"לצוות המסעדה,
רציתי להודות לכם על השירות המהיר והאדיב. לא רק שהמלצר היה מקצועי, אלא גם גרם לי לחייך אחרי יום קשה. השניצלים שלכם הם כנראה הטובים בעולם!"

סיכום – להרים את הכפפה!

אז בפעם הבאה כשאתם מקבלים שירות יוצא דופן, אל תקלו בזה ראש. תשקלו רגע לכתוב מכתב הערכה. זה לא רק טוב לנותן השירות, אלא גם טוב לכם! יתרה מכך, אתם גם ידאגו לעטוף את הלב שלכם בכמה רגעים של אושר. ולזכור, מי שנותן שירות טוב לא צריך להיות עפיפון כדי לדעת שהוא עף לגבהים חדשים. אז, קדימה, נצלו את המומנטום – וקדימה, כתבו את ההודעה הנפלאה שלכם!