כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית

לא פשוט למשוך את תשומת ליבם של הגולשים, בתוך מגוון האתרים העצום שקיים ברשת.

יותר מורכב מלמשוך את תשומת ליבם, זה להצליח להפוך אותם ללקוחות מרוצים, שיירכשו את המוצר או השירות המוצע באתר.

בדיוק לשם כך החלה הכתיבה השיווקית וכל מטרתה היא להביא לסגירת עסקה עם לקוחות, בשביל שזה יעבוד קיים הצורך החשוב בלפתח מערכת יחסים בונה וחיובית ככל הניתן עם המבקרים באתר. 

גורמים המשפיעים על הכתיבה השיווקית

גוגל! בראש ובראשונה, מנוע החיפוש האדיר הזה יציג לקהל המבקרים המשתמשים בו את התוצאות האיכותיות ביותר עבור מילות המפתח שיוקלדו, האתרים עם מספר הכניסות הגבוה ביותר וזמני השהות הארוכים ביותר בהם.

אם תעמדו בקריטריונים השונים אשר גוגל מציב, תשתמשו במילות/ביטויי המפתח המתאימים בכתיבתכם ותציגו מידע אמין, תוכלו לשפר משמעותית את דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש ואפילו להגיע לראש הרשימה, שתביא להגדלת הסיכויים שלכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולמכור.

למה שלקוח יבחר לקנות דווקא מכם?

  • כתבות ארוכות וגושי מידע מלאים במילים, כבר לא כלכך מעניינים לקוחות אונליין בימינו, מומלץ לכתוב כותרות מודגשות עם המידע שהכי נחוץ למבקר באתר. תחתיהם ניתן להשתמש בפסקאות קצרות, שיתמצתו את עיקר הדברים וייתנו מענה לצרכיו של הלקוח.
  • בניית מערכת יחסים אמינה עם המבקרים באתר היא קריטית, קשר רגשי או הזדהות עם הכתוב יכולים להועיל לשיפור היחסים, כמו גם סיפורים אישיים ושיטות פעולה שתוכלו להציג בפני הלקוח. 
  •  דרך נוספת להגיע ללקוח היא בעזרת שימוש במילים שכל צרכן אוהב לשמוע, כמו למשל: בחינם, מבצע מיוחד, 1+1, יעילות מירבית, לשיפור החיים וכדומה.

 העין נמשכת באופן מיידי למה שמעניין את הקורא והשימוש במילים הנ"ל יכול לשפר פלאים את הקנייה מאתרכם.

לסיום, יש לתת דגש, להכוונה לפעולה מהלקוח. הכוונה בכך היא, שהאינטרס שלכם בתור בעלי עסק, זה להביא את הצרכן לבצע פעולות פשוטות עבורכם בתמורה למוצר והשירות שיקבל.

דוגמאות נפוצות הן לדרוש מהגולש למלא פרטים ליצירת קשר, להוריד תוכן מסוים, להצטרף לרשימות תפוצה שיקדמו את האתר ולחיצות כפתור שיביאו בפניו מידע נוסף.

קראו גם על תרגום מאנגלית לעברית

השאר תגובה :

סגירת תפריט
התקשרו עכשיו