מרכזיה בענן – האם מדובר בשירות בטוח?

מרכזיות ענן הן דרך לחבר את כל יישומי הקול במקום אחד. הם נפרסים בדרך כלל במשרד מרכזי שבו המפעילים יכולים לגשת אליהם מכל מחשב ברשת שלהם. היתרון העיקרי בשימוש במרכזיות ענן הוא בכך שהן מאפשרות לך לנצל את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ולעדכן את אנשי הצוות שלך בנושאים עסקיים חשובים. תכונות הגיבוי והשחזור מאסון גם עוזרות לך לחסוך כסף וזמן.

מרכזיה בענן – הרבה מעבר לשיחות טלפון:

מרכזיות הן דרך מצוינת לשלוח ולקבל שיחות, אך הן גם ממלאות תפקיד חשוב בעסק הכולל. עסקים קטנים רבים עדיין משתמשים במרכזיות כדי ליצור קשר עם לקוחות כשצריך להתקשר אליהם, או אפילו כשצריך לדבר. עם זאת, בעלי עסקים רבים אינם רוצים שהעובדים שלהם יתקשרו אליהם או ישלחו הודעות דואר אלקטרוני הדורשות התערבות אנושית.

המרכזיה היא מכשיר הניתן לתכנות המאפשר לעסקים להתחבר עם לקוחות או לקוחות באמצעות קווי טלפון. זה כמו מספר טלפון אבל זו גם מערכת אוטומטית שיכולה לשמש למטרות עסקיות וגם למטרות אישיות. מרכזיה וירטואלית היא בעצם ממשק בין המשתמש לקו הטלפון שלו, כך שניתן להשתמש בה למשימות שונות כגון: המרכזיה היא מערכת ממוחשבת שיכולה לשמש כקו טלפון שניתן לתכנת לבצע תכונות רבות, כגון ניתוב שיחות ודואר קולי. מהמכשיר הזה מתוכנת לשלוח הודעות ולחייג מספר אנשים. זה גם מאפשר לעסקים להקים שיחות ועידה ולבצע שיחות בבית. ליחידה הניתנת לתכנות זו יש כמה פונקציות ספציפיות עבור תקשורת עם מערכת הטלפון. ניתן לתכנת את המרכזיה לבצע דברים שימושיים רבים, כגון: למרכזייה יש התקן הנקרא ממשק (או interconnect) המשמש לחיבור בין ציוד אלקטרוני לקו הטלפון. 

הזמינו פתרונות מחשוב לעסקים >>>

האם המרכזיה בענן בטוחה לשימוש?

חשוב לעבוד עם חברה מוכרת ואמינה המספקת גם שירותי אבטחה ברמה הגבוהה ביותר לשירותי המרכזיה בענן שלה, זאת כדי למנוע פריצות של צד ג’ ואיסוף מידע מודיעיני על החברה ולקוחותיה. בדרך כלל מדובר בשירות בטוח לשימוש ובעל יתרונות רבים לבעלי עסקים.

השאר תגובה :

סגירת תפריט
התקשרו עכשיו